Saturday 29 September 2012

Vimax canada!Untuk kesihatan lelaki!


Tahukah anda bahawa pengambilan Vimax Canada bukan hanya untuk tujuan seks semata-mata malah lebih daripada itu. Kandungan formula bahan-bahan yang terdapat di dalam Vimax mampu memberikan kesan terhadap kesihatan kita sebagai seorang lelaki. Pengambilan Vimax secara berterusan mampu meningkatkan stamina bagi mereka yang sudah berusia. Saw Palmetto yang terdapat di dalam Vimax juga mampu merawat masalah kebengkakkan prostat. Perlu di ingat bahawa masalah prostat merupakan masalah utama bagi lelaki yang sudah berusia.
.
vimax kesihatan suami dan lelaki
.
Ada seorang pelanggan memberitahu bahawa kesihatan badannya bertambah baik setelah mengamalkan memakan Vimax setiap hari. Dia mampu melakukan senaman dan berjoging tanpa rasa mengah berbanding sebelum ini. Bahagian badan terutama kawasan lutut dan kaki tidak lagi terasa sejuk-sejuk. Badan sentiasa aktif, tidak lagi rasa mengantuk dan tertidur di depan tv. Jika ingin bersama dengan isteri sentiasa ada “mood”. Ini merupakan simptom-simptom hasil dari pemakanan Vimax Canada yang asli.
Kenapa perkara tersebut terjadi? Formula yang terdapat di dalam Vimax Canada adalah terdiri daripada herba-herba yang terpilih dan sudah diuji secara klinikal dan juga telah diamalkan sejak zaman berzaman. Ada diantara bahan tersebut mampu melancarkan pengaliran darah dengan membekalkan Nitric Oxide yg berfungsi sebagai pembesaran salur darah. Apabila pengaliran darah menjadi lancar, zat-zat dan juga oksigen dapat sampai ke bahagian yang sebelum ini tidak sampai dan menjadikan seseorang itu sihat walafiat.
Ini adalah cerita yang disampaikan oleh seorang pelanggan Vimax kami. Dia sudah mengamalkan pengambilan Vimax Canada lebih daripada 1 bulan. Dia disahkan mengidap denggi. Tapi yang peliknya dia pulih dalam masa yang singkat. Dia memberitahu mungkin ianya secara kebetulan. Saya pun tidak berani nak komen apa-apa atas apa yang berlaku. Kemungkinan ada logiknya pengambilan Vimax Canada membantu mempercepatkan pemulihan dirinya akibat penyakit demam denggi tersebut. Saya cuma berkongsi maklumat.
Vimax Canada bukanlah ubat kuat yang memberi kesan mendadak apabila dimakan. Ianya perlu dijadikan sebagi makanan tambahan ataupun supplement. Kesannya adalah untuk jangkamasa panjang. Selalunya yang lambat memberi kesan akan lambat pula kehilangan kesannya. Ubat kuat rata-rata memberi kesan 30min ~ 1 jam selepas memakannya dan berakhir selama 2 ~ 3 hari berikutnya. Vimax Canada adalah lebih kepada kesihatan untuk jangkamasa panjang seperti yang saya sebutkan di atas.
Satu lagi khasiat Vimax Canada yang saya ingin kongsi bersama ialah khasiat dara herba Gingko Biloba. Tahu tak apa itu Gingko Biloba? Ia merupakan herba agung turun temurun untuk tujuan penjagaan otak dan kawasan sekitarnya. Herba ini mampu membuatkan seseorang itu fokus, tajam pemikirannya, tangkas serta kurang beremosi walaupun usia sudah meningkat tua.
Terdapat 3 jenis khasiat yang terdapat di dalam Gingko Biloba ini.

Ginkgo biloba memelihara semua  pembuluh penyalur darah otak agar pengaliran darah ke otak selalu lancar. Aliran darah ke otak tidak boleh berhenti walaupun seketik. Sebab jika sesaat saja berhenti, sel-sel otakakan menanggung “kelaparan”. Otak yang kelaparan akan menyebabkan fungsi dan kerjanya menurun

Ginkgo biloba membuat darah yang mengalir ke otak selalu dalam keadaan segar dan tidak menjadi kental. Darah yang segar ini sentiasa laju alirannya. Jika aliran darah otak deras mengalir, seluruh sel otak akan cukup “makan”.

Ginkgo biloba juga mampu mengatur metabolisme dan juga fungsi otak agar bekerja pada tahap optimal dan tak sampai mengendur. Mengapa kerja otak mengendur? Otak tidak pernah tidur, sekalipun kita terlelap. Seperti begitu kerja otak berlangsung terus sepanjang hidup tanpa waktu rehat.  Syaratnya cuma satu. Asal tetap mendapat cukup makanan. Supaya otak cukup makanan, pengaliran darah ke otak tak boleh berkurang barang sesaat pun.
Supaya anda tidak kena strok atau angin ahmar amalkanlah memakan Vimax Canada yang Original…..

No comments:

Post a Comment