Sunday 30 September 2012

Semenax , produk menambah kandungan air mani anda.





Mahu pancut air mani dengan banyak ?Ini jawapannya! SEMENAX!
Dengan harga RM300 termasuk penghantaran!
Dapatkan sekarang!

Deskripsi :
Produk Semenax Pills
Semenax adalah produk kesihatan berasaskan herba khusus untuk lelaki yang ingin
menambah sperma a.k.a air
mani secara
semulajadi. Dengan kandungan herba-herba yang memang telah dikenali sejak zaman
berzaman bagus untuk kesihatan zakar lelaki, Semenax adalah jawapan buat anda.

Khasiat Semenax

-air mani lebih
banyak setiap kali anda pancut a.k.a klimaks.
-air mani lebih
berkualiti.
-Rasai ketegangan zakar yang lebih hebat, mantap dan bertenaga.
-Jadi jantan hebat dengan pancutan yang lebih deras.
-Secara umumnya Semenax merupakan produk herba yang patut anda ambil jika anda
ingin membaiki kualiti air
mani anda.

Berminat boleh sms saya di 0149423688 atau emel saya di kimi_lala92@yahoo.com


Harga istimewa dari kami! Produk Original!!
Boleh bank in melalui perbankan internet ataupun cash deposit terus ke akaun saya!

Maybank - 102037074805
Cimb - 02080107710526

Mohd Hakimi B Abd Manaf

Selepas lakukan pembayaran hantar sms kepada saya,
1)Nama penuh

2)Butiran bayaran (tarikh , masa , nama bank )

3)Alamat anda menetap

4)Nama produk

Barang akan sampai dalam hari bekerja ( 2 atau 3 hari )
sms me at 0149423688 <TQ>

layari blog saya disini =====> http://bit.ly/RrAoYX

No comments:

Post a Comment