Sunday 7 October 2012

vimax original RM290










1)
Pada mulanya, saya hanya nak test je ubat nih, gambar pun tak ambikmemang saya  tak percaya boleh besar, keras dan panjang. Bila dah cuba amalkan sebanyak 8 botol, hasilnya memang menakjubkan. Sebelum ini hanya 5 inci sahaja. Kini telah menjangkau 7 inci. Saya nasihatkan sebelum menggunakan Vimax ambillah gambar bagi membuktikan perbezaan sebelum dan selepas penggunaan. Memang dijamin berkesan kerana saya dah alaminya sendiri. Terima kasih En.Hakimi kerana perkenalkan produk hebat ini. Encik Sanusi , Kuala Lumpur.


2. Nama saya Rosli dari Kota Bharu. Saya berumur 32 tahun. Sebelum ini isteri saya sangat-sangat tidak berpuashati dengan saiz senjata saya. Saya cuba mencari produk yang sesuai dan selamat bagi menyelesaikan masalah saya sehingga saya terjumpa iklan tentang produk Vimax ini di dalam akhbar sinar harian. Setelah mengamalkan selama 6 bulan, hasilnya menggembirakan saya dan isteri. Saya syorkan semua lelaki yang ingin membahagiakan pasangan mereka mendapatkan produk Vimax ini. Memang tiada kesan sampingan dan selamat untuk digunakan. Terima kasih

3. Setelah mencuba berbagai produk di pasaran dan cuba kaedah mengurut namun hampeh. Kawan-kawan menyarankan agar saya mencuba pula produk VIMAX kerana produk ini semakin dikenali ramai. Ia terbukti berkesan membantu masalah saiz dan kekerasan.Berkat sabar mengamalkan selama 7 bulan berturut-turut, saya kini memperolehi saiz idaman lelaki dan wanita..sebelum ini, hanya 5 inci sahaja tetapi sekarang telah menjangkau 7 inci.. Kekerasan pula menakjubkan..saya mampu berdayung sehingga pasangan saya orgasm berganda. Keyakinan saya bertambah kini. Terima kasih VIMAX


4. Saya dilahirkan mempunyai saiz zakar yang sederhana. Walaupun ok,tetapi saya tidak berapa puashati.Seperti kebanyakkan lelaki saya telah mencuba perbagai kaedah untuk pembesaran zakar.Akhirnya, setelah menggunakan VIMAX kapsul biru-putih selama 10 bulan, saya memperolehi saiz idaman. Jangan peduli cakap orang lain.Anda buat, anda dapat. Saya syorkan anda VIMAX supaya anda sendiri mengalaminya. Terima kasih. 5. Saya adalah pengguna baru. Tidak sampai pun 3 bulan mengamalkan VIMAX kapsul biru-putih saya dah dapat rasa keistimewaannya. Ketika bersama isteri, kekerasan cukup mantap dan mampu melanjutkan tempoh perlayaran. Isteri pun cukup puashati. Masalah cepat karam dapat saya atasi. biru-putih adalah produk terbaik yang pernah saya temui.Jangan biarkan pasangan anda merana ,dapatkan VIMAX segera!!!

No comments:

Post a Comment